30/04/2026
Morgen 01 Mei, op de dag van de arbeid, is het 60 jaar geleden dat Ad de Goey sr. zijn eigen autoschadebedrijfje begon. Al snel kwam zijn vrouw Plony hem versterken met de administratie. Er is sindsdien heel veel veranderd, maar ook veel hetzelfde gebleven. De grootste veranderingen zijn natuurlijk de technische ontwikkelingen rondom Schadeherstel, de schaalgrootte, de locatie, uitstraling, mate van aantoonbaar vakmanschap en de verhouding ambacht versus technologie. Wat gebleven is: klantgerichtheid, service, passie voor het vak, lokale betrokkenheid, teamspirit, platte organisatie en het samenwerken. Met inmiddels de 3e generatie aan het werk, "Opa" Ad de Goey die bijna dagelijks nog even komt kijken en een team dat voelt als onderdeel van de familie moeten we dit jubileum natuurlijk wel vieren, en dat gaan we dan ook groots doen. Via deze weg willen we al onze relaties; medewerkers, oud medewerkers, klanten, opdrachtgevers, samenwerkende dealers, ketenorganisatie ABS Autoherstel, branchevereniging BOVAG, Sikkens VR Benelux en alle andere leveranciers en andere stakeholders hartelijk danken voor de samenwerking in de afgelopen jaren. En vertrouwen we graag op een voortzetting van deze relaties in de komende jaren. Allen, hartelijk DANK! Ad jr. en Albèrt de Goey