10/11/2025
Då var Novemberkåsan över 2025.
Slutsummering:
Sjukt roligt tävling, men det är nog det svåraste jag gjort i mitt liv.
Starten gick 9.15 på lördag morgonen, jag körde helt okej, försökte att inte göra onödiga misstag. Banan var bitvis så svår att misstagen radade upp sig alldeles av sig självt🤣
Hojen fick ta mycket stryk, vilken den gjorde med bravur, jag sänkte den I kärren, slog runt både baklänges och framlänges och åt sidan, men den bara morrade på!!! TM Racing 4t 300 twinpipe bästa hojen jag har haft 😍
Jag hade ett grymt team runt omkring mig, alla överträffade sig själva.
i depån gjorde precis allt rätt och kommunicerade med mina följeåkare och som kämpade på i kylan och släpade mig och mina grejer mellan sträckorna.
Även ett stort tack till Anders Viklunds team som även de hjälpte till när det behövdes.
Dock så räckte det inte hela vägen denna gång, runt 02.00 hade jag slt på respit tid och fick snällt svänga in i depån igen.
Inget jag då var ledsen över, då kroppen värkte från topp till tå sedan flera timmar tillbaka.
Helt klart är att det var lärorikt inför kommande bataljer 🔥🤘
Ett stort tack till alla som gjorde detta möjligt, utan er hade jag inte kommit långt.
P.s även träsktrollen ska ha ett tack Daniel Avelin samt Janne Nevala som visade vägen i träsket.. d.s