01/08/2020
Så ännu en racedag till ända, årets fjärde tävling avklarad! 😍
En väldigt varm och framförallt svettig dag🙈 men även det tog vi oss igenom 💪
Klockan 9.00 gick starten, med 37 bilar på start plattan gasade vi iväg 🌞
En dag med väldigt mycket gulflagg och små incidenter. Men inga incidenter för oss iaf🙈
Mycket mil i bil blir det, och idag körde vi totalt 549 km runt på banan 😳🙈🙈😂😍
Vi abslutade dagen med nån svartflagg rikare 🙈😂 men utan några större fel förutom en del tank och förarbyte stopp rullade vi hela dagen utan problem 😄
En 8onde plats totalt och 7de plats i våran klass av 37 bilar 😍 blev äntligen vår efter 8 varma timmar 💪💪
Nu laddar vi om för mantorp i september 😄🥰🌞
Vi vill ännu en gång passa på att tacka våra fantastiska sponsorer, som hjälper oss med allt möjligt! 🤗
❤Ett stort TACK, för att ni hjälper till och gör det här möjligt! ❤