Team Oklart

Team Oklart Ett glatt race gäng.

Som är lite som vårt team namn säger, lite oklarare än andra men allt ordnar sig
Här kommer vi dela med oss av bilder och inlägg från ställen vi dyker upp på, så Häng med på tävlingar, garage meck och massa annat skoj.

Så ännu en racedag till ända, årets fjärde tävling avklarad! 😍En väldigt varm och framförallt svettig dag🙈 men även det ...
01/08/2020

Så ännu en racedag till ända, årets fjärde tävling avklarad! 😍
En väldigt varm och framförallt svettig dag🙈 men även det tog vi oss igenom 💪
Klockan 9.00 gick starten, med 37 bilar på start plattan gasade vi iväg 🌞

En dag med väldigt mycket gulflagg och små incidenter. Men inga incidenter för oss iaf🙈

Mycket mil i bil blir det, och idag körde vi totalt 549 km runt på banan 😳🙈🙈😂😍
Vi abslutade dagen med nån svartflagg rikare 🙈😂 men utan några större fel förutom en del tank och förarbyte stopp rullade vi hela dagen utan problem 😄

En 8onde plats totalt och 7de plats i våran klass av 37 bilar 😍 blev äntligen vår efter 8 varma timmar 💪💪

Nu laddar vi om för mantorp i september 😄🥰🌞

Vi vill ännu en gång passa på att tacka våra fantastiska sponsorer, som hjälper oss med allt möjligt! 🤗


❤Ett stort TACK, för att ni hjälper till och gör det här möjligt! ❤

01/08/2020

Starten har gått i Falkenberg! 🙈😄😄

Imorgon kör vi ännu ett race, denna gång på Falkenbergs motorbana😄Startfältet är fullt, vilken blev 37 bilar till start ...
31/07/2020

Imorgon kör vi ännu ett race, denna gång på Falkenbergs motorbana😄
Startfältet är fullt, vilken blev 37 bilar till start 🙈😳😉

Starten går 9.00😄
Följ oss gärna på
https://m.youtube.com/watch?v=oqbelQdvuNw

Årets tredje tävling kan summeras med en mening, Mil i bil 😂 Igår tog vi vårat pick och pack och drog 70 mil Söderut för...
12/07/2020

Årets tredje tävling kan summeras med en mening, Mil i bil 😂
Igår tog vi vårat pick och pack och drog 70 mil Söderut för tävling i Malmö, Sturup 🚗

Klockan 9.00 gick starten imorse, med ett strålande väder på himlen🌞
Bilen rullade som aldrig förr och dagen rullade på, lite däckbyte och mer bränsle så gick bilen som en dröm igen!
I både solsken men även lite regn och halka gled vi runt banan 😄😉

Efter 8 timmars rullande fick vi äntligen ta den efterlängtade målflaggen! 🏁
med hel bil dessutom 👏😂
Vi avslutade dagen med en 9 onde plats av 42 startande bilar 👏😄

Nu väntar en lååång hemresa, innan vi är hemma på säker mark igen 🙈😂👌
Samarlagt blev det 207 mil i bil i helgen 🙈😂

Vi vill ännu en gång passa på att tacka våra fantastiska sponsorer, som hjälper oss med allt möjligt! 🤗


❤Ett stort TACK, för att ni hjälper till och gör det här möjligt! ❤

12/07/2020

Oooochhh där tog vi målflaggan 😍😍😄😄👍

11/07/2020
I helgen drar vi ca 70 mil härifrån för att köra årets 3dje race som bär av i Skåne🙈Ca 40 bilar är anmälda så vi får se ...
09/07/2020

I helgen drar vi ca 70 mil härifrån för att köra årets 3dje race som bär av i Skåne🙈
Ca 40 bilar är anmälda så vi får se hur helgen blir, Bilen är lastad sen ett par dagar tillbaka och än återstår bara lite småfix runtomkring sen är vi redo för att rulla iväg. 🙈👌

Vissa dagar blir inte alltid som man tänkt sig, ibland bättre och ibland sämre. Men Ovasett vad så är vi faktiskt rätt n...
07/06/2020

Vissa dagar blir inte alltid som man tänkt sig, ibland bättre och ibland sämre. Men Ovasett vad så är vi faktiskt rätt nöjda över dagens race😂
Vi anlände redan igår till Gälleråsen i Karlskoga. Promenerade banan och laddade energi inför dagen race.
Morgonen startade tidigt med besiktning och lite fix och trix. 🚗
Klockan 9.00 startade racet, och vi rullade på fint under dagen, i mestadels regn och blåst men även lite sol fick vi se. En intervju med filmning i live sändningen han vi även med🙈😂
Dagen slutade dock inte riktigt så bra som vi ville, det började med att vi tappade växlar och ca 1 timme innan mål flaggan blev det hål i växellådan vilket ledde olja lite här och överallt där det inte skulle vara 😂😂
Men vad gör det? Bara skruva lite till och se påre igen bara 😉😉😂😂🚗🤘
Så tyvär tog vi inte flaggan idag, men den tar vi nästa gång istället 😂😏

Tack till våra fantastiska sponsorer, och till alla som bidrar med kärlek på alla andra sätt👏💓
Även fast vi inte kan ha publik med oss för tillfället.

Ni glömmer väl inte att vi även finns på Instagram? 😉
Teamoklart5

06/06/2020

Jajämän då var vi på rull, mot Karlskoga och Gälleråsen! 🚗
Imorgon startar vi ännu ett 8h race 🤘😍

På söndag kör vi säsongen andra tävling 🙈Dagarna räknas ner och än finns det lite saker som ska hinnas med 🙈 men lite ok...
04/06/2020

På söndag kör vi säsongen andra tävling 🙈
Dagarna räknas ner och än finns det lite saker som ska hinnas med 🙈 men lite oklarare lite bättre 😂😂

Adress

Väddö

Webbplats

Aviseringar

Var den första att veta och låt oss skicka ett mail när Team Oklart postar nyheter och kampanjer. Din e-postadress kommer inte att användas för något annat ändamål, och du kan när som helst avbryta prenumerationen.

Dela

Typ