09/07/2021
Åtta månader har nu gått sen start och det har rullat på över förväntan, gräsklippare, cyklar, mopeder, snöslungor om vart annat har det varit 😀💯
Nu återstår service av 3st cyklar och en moppe sen tar vi lite semester⛱️☀️
Vi är tillbaks igen i mitten av Augusti och ni är välkomna då.
Kom ihåg att ringa eller skicka medelande innan ni kommer då vi inte alltid är på plats.
Se nu till att ha en underbar sommar 🙋♂️
// Robban 070 7554151
PS. Lagning av en punktering på en cykel kostar 250kr ink ny slang🙋♂️