12/06/2026
🇸🇪 ❤ Ett nytt företag har kommit till "Rohdins Classic Car AB 2.0" 💚
Ja, det har redan gått en månad sedan vårt bolag försattes i KK av staten, helt felaktigt enligt mitt sätt att se på det. Jag har dock fått vara kk-förvaltarens platschef under den här tiden och vi har samarbetat mycket bra ända från dag ett tills idag då han avslutade driften efter att ha sålt hela företaget med allt ifrån inventarier, reservdelar, firmanamn telefon nummer o s v. Det nya bolaget tog över direkt och jag har fått förtroendet att leda det! Det här blir riktigt bra för alla våra kunder och leverantörer det kan jag redan nu lova. Vilka de nya ägarna är kommer jag att återkomma kring. Tack ALLA ni (väldigt många) som givit mig ett så massivt stöd under den här tiden, det har stärkt mig. Vi drar igång redan på måndag och kommer inte att stänga för semester. Ett stort tack till alla som gjort det här möjligt. 💛 // Anders Rohdin
🇬🇧 ❤ A new company has arrived at "Rohdins Classic Car AB 2.0" 💚
Yes, it has already been a month since our company was declared bankrupt by the state, completely wrong in my opinion. However, I have been the bankruptcy trustee's site manager during this time and we have worked together very well from day one until today when he ended operations after selling the entire company with everything from inventory, spare parts, company name, phone number, etc. The new company took over immediately and I have been entrusted to lead it! This will be really good for all our customers and suppliers, I can already promise that. I will come back to you about who the new owner is. Thank you ALL of you (very many) who have given me such massive support during this time, it has strengthened me. We are starting on Monday and will not close for the holidays. A big thank you to everyone who made this possible. 💛// Anders Rohdin
Call now to connect with business.