09/09/2025
Vi kommer att avveckla företaget under hösten. Vi tackar alla kunder som lämnat in bilar mm till oss under de fem år vi haft verksamheten igång.
Anledningen till avvecklingen är att kundunderlaget är för lågt att ha anställda och jag som ägare behöver ha ett heltidsjobb vid sidan av verkstan för att få ekonomin att gå ihop. Att uppepå ett heltidsjobb också bedriva verkstad med all juridisk tvingande dokumentation som är nödvändig för att legalt driva ett företag gör att det blir för mycket arbete.
Vi tar inte emot fler bokningar.
Vi tar ner denna Facebook sida om en vecka.
Vänliga hälsningar Jonas