26/11/2025
Vad gör vi på vintern? Jo, vi kör inne. På Lager och vår inomhusbana. Vi varierar banan med eller utan hopp på fasta dagar.
Måndag - Rally (Tamiya TT-02 mm) och Drifting
Tisdag - OR (1:10 buggy)
Onsdag - Short Course (Traxxas Slash)
Torsdag - Touring (FWD, TC, 1:12, etc)
Lördag - OR
Söndag - Touring (kl. 12.00-15.00 Öppet och bemannat speciellt för nya att provköra med sin egen eller klubbens lånebil.)
Nu kör vi och har skoj hela vintern. Välkommen!