28/05/2026
Hej alla underbara kunder. Hoppas allt är bra med er och att ni tar det försiktigt i trafiken 😎
Som egen företagare så är det svårt att hinna med och räcka till alla gånger hur man än vänder och vrider på sig😔
Jag är jätteglad att efterfrågan på mina tjänster är så stor och jag får tacka mina kunder som är så nöjda med mig och har hänvisat sina bekanta vidare till hit 😊
Både på gott och ont så dyker många blivande kunder upp oanmäld och vill informera över sina problem med sin bil som behöver repareras.
Det är trevligt att träffa er men tyvärr så resulterar det ofta att det försvinner en halvtimme varje gång på tiden som jag behöver lägga på skruvandet 😣 i slutändan resulterar det i att jag får jobba in mot nätterna för att hämta igen tiden och att jag inte alla gånger hinner klart med kunders bilar utifrån planeringen 😓
Jag uppmanar därför att kontakt i första hand sker via sms då jag då kan svara när jag har tillfälle.
Vill inte avskräcka er från att höra av er så tveka inte att höra av er, men jag är jätte tacksam om ni kan ha detta i åtanke 😊
Ha d gött så hörs vi mvh Björn