25/05/2018
Fredag och snart helg, som alltid efterlängtat och välbehövligt. Jag skulle vilja be er om en sak inte bara nu inför helgen men generellt. Innan ni ringer utanför öppettid oavsett om det är på verkstadsnumret, till Anton direkt eller till mig (Elin, som är gift med Anton) så fundera på om det inte kan vänta till nästföljande vardag. Vanligen så är det inte så bråttom att det inte kan vänta. Vi har ett liv utanför vårt jobb likväl som ni har och vill gärna få koppla av på vår fritid precis som vilka människor som helst. Hoppas vi alla får njuta av solen i helgen! 🌞