04/07/2023
Kära kunder!
Efter lite mer än tre år som er däckdrottning måste jag med den djupaste sorg nu avsluta bolaget.
Året har gått åt fel håll och vi kan inte längre motivera att fortsätta driva verksamheten med förlust då våra kostnader även ökat på detta. Jag har jobbat med stor passion och glädje för att göra mitt absolut yttersta för att ni ska trivas och känna er trygga hos mig, men tyvärr räcker det inte alltid.
Jag känner mig oerhört tacksam och varm över att ni har valt oss som er verkstad, och jag hoppas och önskar att våra vägar möts igen någon dag.
Ni är fantastiska!
Tack för allt, Malin
(Jag kommer kontakta er alla personligen som har hjul på hotellet så vi kan komma överens om dag och tid för hämtning av dessa)