07/04/2022
Hej alla kunder, leverantörer, samarbetspartners och vänner"
Vi vill meddela att vi på Örn´s har varit med om en olycka, bilfirman i Kungälv har brunnit upp!
Vi försöker köra business-as-usual men branden har som ni förstår, orsakat en hel del problem i produktionen. Detta trots allt beräknar vi vara på banan igen om 2-3månader i nya lokaler och vi ser fram emot att träffa er alla och reda ut de frågetecknen som finns.
Har ni några frågor eller funderingar så är ni välkomna att maila dessa på [email protected] eller kika in på vår hemsida www.ornsbil.se
Med vänlig hälsningar, Örn´s🦅Bil