11/08/2025
Meddelande till våra kunder!
På grund av hög arbetsbelastning, med för många bokningar och för långa väntetider som följd kommer vi att avsäga oss arbeten på bilar som inte kommer från VAG-koncernen.
Du är alltså fortsatt välkommen in med din Audi, Volkswagen, Skoda eller Seat, men för övriga märken får vi hänvisa till andra verkstäder.
Undantag för befintliga kunder där vi redan har reparations- och servicehistorik på din nuvarande bil, som du lämnat hos oss tidigare, du är fortfarande välkommen!
Om du som befintlig kund byter till en ny bil som INTE är en VAG-bil får vi tyvärr hänvisa dig till en annan verkstad.