01/05/2026
2015 fick vi en idé - Vi kanske ska starta släpvagnsuthyrning.
Sagt och gjort, första två vagnarna inköptes.
Men vad skulle företaget heta?
Vår hunds namn fick bli namnet på företaget.
Så föddes Hugos hyrvagnar 😊
Flera år och vagnar senare klev våran kompanjon in, och företaget växte ytterligare.
16 år senare är det dax att gå vidare.
Från och med idag 1 maj har företaget nya ägare men finns kvar på samma adress.
Vi tackar våra kunder för alla fantastiska år och önskar de nya ägarna stort LYCKA TILL !