19/03/2021
Idag har vi sjuk personal hos oss, så att komma på drop-in är tyvärr inte möjligt idag! Har du själv möjlighet får du gärna omboka din tid till en annan dag om det inte är akut. Vår kundtjänst jobbar på med att kontakta de kunder vi tyvärr måste omboka.
❌
ta hand om er där ute ! / Frida 🤗