18/06/2026
Nu blev det midsommarhelg!!
Oldsmobile 442 -72 som brunnit i motorutrymmet har återställts denna vecka...delvis nytt elsystem delvis reparerat och uppränsning av div dåliga ombyggnader togs bort i samband med detta åxå.
Nya vacuumslangar,bränsleledningar mm kom på plats likaså ny förgasare då det varit lite för varmt åt den som satt där.. lite lack i motorutrymme och inv huv behövdes med!!
Hjullagerbyte på en cheva -63 har hunnits med åxå under denna kortvecka!!
Trevlig midsommar önskar Jörgen och Maria på R.S.G..🍦🍨🇸🇪