03/07/2024
Får börja med att tacka alla kunder vi haft på verkstan och önska en riktigt trevlig sommar
Juli månad skulle vi ha semesterstängt men de blev 1 vecka extra med galet mycket jobb för att hinna få ut alla bilar I tid som behövde reparationer men nu är de bara 2 kvar som väntar på delar så ska dom också bli klara
Hoppas ni får en varm och solig sommar så är ni välkommen åter i augusti om de är så ni behöver hjälp med reparationer
Mvh Björn