09/01/2013
Hejsan hejsan!
Ni som ännu inte införskaffat isskrapornas isskrapa no 1: ParkingScrape
DET ÄR INTE FÖRSENT!
Massor ligger fortfarande på lager, men då företaget är nedlagt hänvisar vi till att kontakta [Sanna Svärd] eller [Alexandra Paulsson] här på Facebook! :)
God fortsättning 2013 önskar vi på ParkingScrape!