14/06/2026
Var och Körde DM i Lycksele igår bilen kändes bra på träningen lyckades ta mig hela vägen till semifinal men där tog det stop nu blir det några timmar i garaget för att få den i ordning till midsommar tävlingen i Skellefteå 🏁 tack till alla som hjälpt mig 👍🏻 Öhlunds Plåt Ica Bygdsiljum Ternik AB Burträsk Gummiverkstad