16/05/2026
Körning med Actionpics.se på Mantorp i 3 dgr för Lukas Strandäng .
Ren glädje, hojåkning när det är som bäst!
Proffsigt arrangerat, gott häng i depån och trevliga människor!
Att vi dessutom kan testa ut chassie, däck och fjädring i lugn och ro är bonus 😀
Förhoppningsvis får vi testat klart idag, och med lite tur hinner pappa med några varv morgon också 😁