17/03/2026
FACTS between Old Model SCRUM and New Model eFI:
Tanan multicabs Scrum or eFI, SURPLUS lahi ra sa brandnew. Pasabot if SURPLUS is karaan nana sila gikan sa Japan kasagaran unja gi assemble lang ug balik ug gipa good condition ug balik.. Need ug gradual chek ups ug bantayanan gyud ni sila.
Ang mga pisa raman pud need sa mga surplus once mapulihan na ug mga bag ong spareparts like brandnew spareparts or surplus spareparts nga lig-on pa, mubalik gyud ug ka Good Condition ang multicabs hantud mu wear and tear napud ug need napud pulihan. Mejo paspas lang ang wear and tear dependi sa spare parts like 6mos to 2years siguro. Bantayanan lang gyud.
Di gyud kalikayan usahay matymingan naay matrouble bisan pag good condition na or bisan pag bag.o pa na gipalit, tungod sa prone leakings, no signs mukalit ang fuel pump, fuse, uncontrolled sunog sa wiring, ug uban pa..
Though mas kusog Mulangi ang mga SCRUM, Dili magool kung SCRUM multicabs tungod kay anywhere in Bohol or Philippines matrouble, naa ray daghan mekaniko nga suhito na sa scrum..
Mas dali rapud ayuhon ang Scrum compare sa mga eFI tungod kay EXPERT na ang mga mekaniko ani nga model ug gamay pa makamao muayo ug eFI.. Once ang eFI nay maglangi, guyod nagyud na kay di man madali dali ug ayu kay mura rapd ni silag sakyanan ug maguba. Pero mas dili ra kaayu maglangi ang eFI compare sa scrum.
Basta makakita lang ug mekaniko ug asa natrouble, walay problema.. Maghuwat lang gyud kay mukaon lang ug oras inig ayuhon.
Dire sa amoa, We have the BEST MEKANIKO nga nag maintain sa mga multicabs. VERY GOOD CONDITIONS gyud ni sila (pero mao lagi usahay di gyud malikayan matrouble tungod kay walay signs mukalit lang.. Pero USAHAY ragyud pud na ug matymingan)..
Incase of troubles aning amoa sa lagyung lugar, advisable gyud mangita ug mekaniko ana dapita para mas dali. Kay pwede raman mi murescue kay DAGHAN mig units ikapuli.. Pero mas dugay huwaton tungod sa byahi nga layu ug mekaniko pud nako agdon sa oras kung a**s a sya mabakanti.
Mas dali gyud nga mangita nalang ug mekaniko sa dool ug REFUNDABLE na sa akoa. (Basta dili lang ang renter cause sa trouble. Kay usahay renter ang cause tungod kay dili suhito mudrive ug multicabs. If renter ang cause, dili na refundable)
Halos tanan gibayran sa renters 80-90% is naa gyud sa mga mekaniko nako. Dili gyud ko mag TINIHIK bahin sa paayu bahalag madak an sa gasto or gamay nalang kaayu bilin sa akoa, importanti less aberya lang gyud.
Ug we recommend kanang DRIVERS nga suhito gyud ug multicabs kay once suhito na unsa ang multicabs, Dili ni sila magool mudala ug multicabs kay kahibaw nani sila unsay angay ichek, ug kasabot na sila bahin ani ako gitype😉.
Multicabs are needed if naay ipangkarga, or if gusto mulaag nga daghan na makasakay unja barato ra😉.