28/05/2025
Til fredag 30/5 tar vi oss en fridag så da blir det helt tomt her, men vi er tilbake i full vigør mandag 2/6.
Fredag 16/5 derimot var det flere hundre mopeder og mennesker på utsiden her. Dessverre var vi så opptatt med å dynoteste at vi verken fikk sett så mye eller tatt bilder av moped-og folkehavet. Hvis noen har noen bilder eller filmsnutter de kan dele, hadde det vært gøy hvis de hadde lagt de i kommentarfeltet 🤗