17/09/2024
Hei og hå!!
(Bedre sent enn aldri 😅)
5.nm runde 2024 over og historie.
Løpet startet bra med to greie treningspass og 6.tid i første omgang. Ved varming av hjul til andre omgang ryker det av en bolt til fourlinken og stag på motsatt side kroker seg, mellomaksel havarerer og slår av, aksel gjør 90° og opp i tunell og kroker pinjong medbringer. Vi rekker kun å få bil kjørbar, men ikke 100% i orden. Men gjør ett forsøk. Det er såpass ille så jeg må bryte tredje omgang også. Vanvittig bittert, da jeg hadde gledet meg til hjemme bane og antageligvis siste løp med s40. Jeg er fast bestemt på å kaste inn håndkle å runde av 5.nm runde. Men de gode folka rundt meg får overtalt meg til å fullføre fjerde omgang 😊 Vi ordner bilen og gjør ett tappert forsøk på en knall omgang og ett lite finalehåp, men tempoet ble litt dårlig og havnet akkurat utenfor finale 👎😬 Overtagelse ble gjort til ny eier og bilen har havnet på sørlandet 😊🏁
Team Johannessen motorsport takker for seg for denne gang 😎
Det har blitt mange timer med rallycross, gode minner, dårlige minner, Vanvittig mye glede for familie og venner. Pause på kjøring kan bety så mye. Ingen store planer akkurat nå. MEN
I'l be back 😎🤘🏁