Markus Johannessen Motorsport

Markus Johannessen Motorsport Kontaktinformasjon, kart og veibeskrivelse, kontaktskjema, åpningstider, tjenester, stjerner, bilder, videoer og kunngjøringer fra Markus Johannessen Motorsport, Bil, fly, båt, Sluppenveien 26, Trøgstad.

17/09/2024

Hei og hå!!
(Bedre sent enn aldri 😅)
5.nm runde 2024 over og historie.
Løpet startet bra med to greie treningspass og 6.tid i første omgang. Ved varming av hjul til andre omgang ryker det av en bolt til fourlinken og stag på motsatt side kroker seg, mellomaksel havarerer og slår av, aksel gjør 90° og opp i tunell og kroker pinjong medbringer. Vi rekker kun å få bil kjørbar, men ikke 100% i orden. Men gjør ett forsøk. Det er såpass ille så jeg må bryte tredje omgang også. Vanvittig bittert, da jeg hadde gledet meg til hjemme bane og antageligvis siste løp med s40. Jeg er fast bestemt på å kaste inn håndkle å runde av 5.nm runde. Men de gode folka rundt meg får overtalt meg til å fullføre fjerde omgang 😊 Vi ordner bilen og gjør ett tappert forsøk på en knall omgang og ett lite finalehåp, men tempoet ble litt dårlig og havnet akkurat utenfor finale 👎😬 Overtagelse ble gjort til ny eier og bilen har havnet på sørlandet 😊🏁

Team Johannessen motorsport takker for seg for denne gang 😎
Det har blitt mange timer med rallycross, gode minner, dårlige minner, Vanvittig mye glede for familie og venner. Pause på kjøring kan bety så mye. Ingen store planer akkurat nå. MEN
I'l be back 😎🤘🏁

Hei.Da er vi på plass på momarken,  2 x trening og første omgang er unnagjort. Det føles greit og vi fikk en 6.tid i før...
14/09/2024

Hei.
Da er vi på plass på momarken, 2 x trening og første omgang er unnagjort.
Det føles greit og vi fikk en 6.tid i første omgang 😊
Bilen er sett over og klar for andre omgang 🏁👍

Hei og god kveld.Da nærmer det seg femte og siste NM runde på hjemmebane førstkommende helg på momarken bilbane.Bilen er...
09/09/2024

Hei og god kveld.
Da nærmer det seg femte og siste NM runde på hjemmebane førstkommende helg på momarken bilbane.
Bilen er i ferd med å bli klar, kunn småting de nærmeste dagene, så er den raceready 💪🏁

Vi fikk lura inn en liten test på Gardermoen forrige helg, hvertfall rista litt på både bil og sjåfør🌞 Vi gleder oss til å få kjørt litt billøp igjen.

Denne gangen blir det litt ekstra spesielt, da bilen mest sannsynlig er solgt og det blir mitt "siste" løp i rallycross 😬 (Hvertfall for denne gang😜)

Vel møtt på momarken 14-15 september for en fartsfylt helg🏁
🤘flatout🤘 hilsen undertegnede 😎

(La ett par videoer i kommentarfeltet 🫡)

God kveld. Da har vi parkert hjemme etter en helg på Flisa. Det ble absolutt ikke vår helg kort fortalt. God blanding av...
23/06/2024

God kveld.

Da har vi parkert hjemme etter en helg på Flisa. Det ble absolutt ikke vår helg kort fortalt. God blanding av problemer med sjåfør, bil og andre konkurenter.
Men legger helgen og 3.nm runde bak oss😊 Tar ferie og lader batteriene.
Takker ellers alle andre for nok en hyggelig motorsport helg med prat og morro 🌞🏁

4.nm runde på vikedal må vi stå over, men kommer forhåpentligvis sterkere tilbake på 5.nm runde på momarken 🏁💪

Ha en flott sommer 😁🌞

Hei hei.Rigget og klart for 3.NM runde her på flisa.Bilen er lappet sammen, fått litt service og er forhåpentligvis klar...
21/06/2024

Hei hei.
Rigget og klart for 3.NM runde her på flisa.
Bilen er lappet sammen, fått litt service og er forhåpentligvis klar 😅🤘🏁

Hei å hå.Bedre sent enn aldri 🫡Gol 2024Trøblete start med en bil som ikke ville dit sjåføren ville. Men med en del endri...
03/06/2024

Hei å hå.
Bedre sent enn aldri 🫡
Gol 2024

Trøblete start med en bil som ikke ville dit sjåføren ville. Men med en del endringer under veis, gikk progresjon i rett retning. 🏁

Klarte å komme oss til en c-finale. Godt med ut i den, men blir halvsnurret i første sving, og havner litt bak I feltet, kommer meg opp på en tredjeplass og ikke videre til neste finale. Mye tanker om dømming på løp, men lar det ligge med det.......

Bilen trenger litt pleie, men satser på sårene er grodd til Flisa 🌞🤘😊

Første dag over. Ligger som nr. 10 totalt.Var en tung start med ukjørbar bil, men med en del endringer på bil, nærmer vi...
25/05/2024

Første dag over. Ligger som nr. 10 totalt.
Var en tung start med ukjørbar bil, men med en del endringer på bil, nærmer vi oss noe🌞 Vi er klare for morgendagen 🏁😊

2 NM runde 🏁🌞Vi er på plass i Gol og 2.nm runde.Vi har kjørt 2 gjennomkjøringer, første test var ikke bra, gjorde en del...
25/05/2024

2 NM runde 🏁🌞
Vi er på plass i Gol og 2.nm runde.
Vi har kjørt 2 gjennomkjøringer, første test var ikke bra, gjorde en del endringer som ga bedre kjøring i andre test.
Vi har gjort en liten endring til og er klare for 1.omg nå snart 🌞👍

Det kjøres tre omganger i dag og en omg og finaler i morgen 🏁🤘

Da var vi på vei hjem fra 1.Nm runde i Hell.Helgen ble ikke som håpet, men vi kom oss greit igjennom.  Litt problemer me...
12/05/2024

Da var vi på vei hjem fra 1.Nm runde i Hell.
Helgen ble ikke som håpet, men vi kom oss greit igjennom. Litt problemer med bil og en litt rusten sjåfør. Endte til slutt på en 15.plass🏁 Vi legger dette bak oss, og ser frem mot ny NM runde om to uker på Gol 🌞🫡

Første dag over her i Hell😊 Startet dagen med problemer i første gjennomkjøring. Dårlig oljetrykk, måtte stå over gjenno...
11/05/2024

Første dag over her i Hell😊 Startet dagen med problemer i første gjennomkjøring. Dårlig oljetrykk, måtte stå over gjennomkjøring nr.2 for å prøve å fikse motor. Fant defekt o-ring i oljepumpe, rakk akkurat 1.omg🏁

Problemet var tilbake i 1.omg. Samme o-ring igjen. Shimset om oljepumpe med mistanke om for høyt trykk. Kommer oss gjennom de neste to omgangene uten problemer 👍😊.

Sto da med to 11.tider og en 10.tid, og ligger som nr.12 totalt.

Vi er klare for morgendagen og avslutter dagen med grillmat 😁🏁

Ha en fortsatt fin lørdag folkens 🫡🇧🇻

Hei og god fredag ettermiddag 🌞  Da er vi på plass på lånkebannen i Hell.Vi har rigget oss til og vært igjennom innsjekk...
10/05/2024

Hei og god fredag ettermiddag 🌞
Da er vi på plass på lånkebannen i Hell.
Vi har rigget oss til og vært igjennom innsjekk og teknisk🏁😊 Det har vært veldig dårlig med oppdateringer i vinter, og etter et pauseår i 2023 for å få ferdig prosjekter hjemme. Men nå er vi i gang igjen. Bilen har fått full gjennomgang av drivlinje og understell. Karosseriet har fått en nødvendig strekk og vi har rukket ett par tester som også viste seg å være lurt. Vi hadde noe motortrøbbel på siste testen, men som nå er ordnet 💪🌞🏁 Vi er klare for helgens kamper 🤘

Årets sponsorer
Team verksted Askim
Rømskog tømmertransport as
Magne Johannessen transport
Onkel skrue

Løpet starter i morgen kl.10.00 og vises på direktesport.no

Stor takk til Kine som lar meg holde på med dette. Helger, kvelder og netter❤️
Og takk til gutta som er med å server bil💪

Ha en fortsatt fin helg alle fans 🤘🏁🇧🇻

Martin vil ha is, Espen må på do, Magne vil spille på iPad og Markus er en tolmodig buss sjåfør😅Endelig er vi klare for ...
09/05/2024

Martin vil ha is, Espen må på do, Magne vil spille på iPad og Markus er en tolmodig buss sjåfør😅Endelig er vi klare for Rallycross🦾Turen går til Hell i Trøndelag for første NM runde. Kommer med mere oppdatering når vi har fått rigga oss til på banen i morgen 🏁🤞🏻☀️Vi gleder oss🤩👏🏻

Adresse

Sluppenveien 26
Trøgstad
1860

Telefon

97111261

Nettsted

Varslinger

Vær den første som vet og la oss sende deg en e-post når Markus Johannessen Motorsport legger inn nyheter og kampanjer. Din e-postadresse vil ikke bli brukt til noe annet formål, og du kan når som helst melde deg av.

Del