17/09/2025
Mads Myrbekk jobber som Selger hos oss, og har vært her i over 15 år. Her får du et innblikk i hans hverdag i Møller Bil, hva som er viktig og hva som motiverer ham i jobben:
"Jeg trives rett og slett veldig godt her. Det er en solid arbeidsplass med bra folk, og jeg liker det jeg driver med. Vi har en fin gjeng med mye humor og godt samarbeid. Vi tar jobben seriøst, men det er fortsatt rom for å kose seg litt på jobb også. Det er en god miks, og det gjør at man gleder seg til å komme på jobb.
For meg handler det om å gjøre jobben skikkelig og være en person folk kan stole på. Jeg liker å ha orden i sakene og gjøre det jeg sier jeg skal gjøre. Også er det viktig å bidra til miljøet – både med godt humør og med innsats.
Det beste med å jobbe her, må være folka – både kollegaene og kundene. Jeg liker bil, jeg liker salg, og jeg liker å jobbe med mennesker. Når du har det bra med dem du jobber med, så blir alt annet mye lettere også".