Sandviks Bass & Bongel

Sandviks Bass & Bongel Driver med salg og custombygging av bilstereo. Alt fra montering av en enkel cd-spiller til de større prosjektene.
(252)

05/09/2025
Lufter stereobilen for salg da jeg har en ny som skal bygges så har ikke tid til denne lengre.kjører 16 Volt på batterib...
18/08/2025

Lufter stereobilen for salg da jeg har en ny som skal bygges så har ikke tid til denne lengre.

kjører 16 Volt på batteribanken. Blitt brukt mye i stereokonkuranser (EMMA Global ESPL) hvor den gjør det ganske bra. Pr i dag er ikke bilen EU godkjent men med litt tjon lar det seg nok sikkert gjøre.

Utstyret som står innmontert i dag:

1 x Pioneer DEH-80PRS (Spiller)
1 x BHG WBK-M Wireless Bass K**b (Fjernstyrt bassremote)
6 x Vibe SLICK6C-V7 (Fronthøyttalere)
1 x Sundown Audio SFB-200.4 (Firkanaler)
1 x SounDigital 35000.1 EVOX 1ohm (Monoforsterker)
4 x Sundown Audio Zv5 15" D2 (Subber)
1 x DD Audio SPS 100.4 (Lader)
1 x 1100Ah Li-Ion Batteribank M/Bms
1 x Mechman 320A dynamo

Nypris på stereoutstyret er ganske ca: 144.979,-

110.000,- for bilen som den står i dag med alt av utstyr eller 30.000,- for bilen alene men med basskassen, dynamo og dørhøyttalere innmontert.

Den skal på NM i Lillehammer fra 5 til 8 September så den kan besiktiges/behøriges da, men selges ikke før etter det er ferdig.

Jeg vil tippe at sjangsen for at det kommer kjørende en tyskregistrert tesla opp innkjørselen her hjemme i Trøndelag, på...
13/08/2025

Jeg vil tippe at sjangsen for at det kommer kjørende en tyskregistrert tesla opp innkjørselen her hjemme i Trøndelag, på en helt vanlig onsdags ettermiddag med grunnlegger og utvikler av SSA Accuwave dB og Spenningsmålere Vlad Vidrean og hans kone, skulle være utrolig liten... Men,, det skjedde,,, å det er nok kanskje noe av det mest tilfeldige jeg har opplevd i år iallefall! Utrolig uventa og hyggelig å tilfeldigvis møte en man har snakka med mange ganger fra langt vekk, samt har utvikla og produsert utstyr som man har solgt i mange år... for min del var det dagens, ukas, månedens, årets :)

Driv å rydde nå voldsomt på lagere no.. å trøng sårt plassn!! så dæffer har æ justert prisan litt på diverse ting.. Sjek...
26/09/2024

Driv å rydde nå voldsomt på lagere no.. å trøng sårt plassn!! så dæffer har æ justert prisan litt på diverse ting..

Sjekk linken fer å sjå om det e nå som kajn frist da!

Jula e rætt rundt hjørne å så julgava te gluntn kajn da å finnes her no sekkert!

Kajn tilby Klarna vess det e intresse fer det å 😁😁

Åsså litt forbehold om at lagerverdia e 100% rætt men trur d 😅

E på Verdal å tjone litt med dB-måling for mopedbila å kos i dag 😁😁😁 kom å sjå/hør/delta å sånt 😁😁👌
19/08/2023

E på Verdal å tjone litt med dB-måling for mopedbila å kos i dag 😁😁😁 kom å sjå/hør/delta å sånt 😁😁👌

Her e det bære å møt!! Kjøre på med litt EMMA-Konkurranse (dB) i mårrå 😁😁.
09/06/2023

Her e det bære å møt!! Kjøre på med litt EMMA-Konkurranse (dB) i mårrå 😁😁.

07/06/2023

Ja, DA vart det trækkt vijnnar ja! Å d e Æ som trækkt,, å æ trækkt bære ein,, ikke mang, som vi sleit litt med i hæljen.. Linn Høstland Gratulerer! Sende dæ mld æ

04/06/2023

Okei... på det siste innlægge slit æ me at det e nån kraftig reduserte mujnnpustera som lage en konto i mitt navn å peise på med gratulere te ajll i hop å me ein link som definitivt IKKE må trøkkes på... æ slette ujnna dritn så fort æ får t det,, men det opprættes nye kontoa så æ får liksom ikke bokt med probleme... MEN SOM SAGT,, MANDAG ELLER TIRSDAG trækkes det.. å dåkl sker når d e Æ som skriv....

Å æ tænkt itj å skriv herre men når næstn ajll i kommentarfelte får samme kommentarn om at dæm e vinner så bør det kanskje ring ei bjell 😅😅

Å te slujtt,,, IKKE TRØKK PÅ DER LINKAN SOM E I KOMMENTARAN FEA DER PEISAN! 😁😁

På Lørdag dejn 10.Juni arrangeres det sånn Driftweekend oppi Verdal motorsenter! Æ/Vi å dæm ska dit å kjør igang EMMA-ko...
31/05/2023

På Lørdag dejn 10.Juni arrangeres det sånn Driftweekend oppi Verdal motorsenter! Æ/Vi å dæm ska dit å kjør igang EMMA-konkurranse (dB-konk) samt kanskje ta med ejn bil som ska bråkes litt med sjøl,,

Men i dejn forbijnnelse har Æ/Vi/Dæm gleden av å gi bort to billetta te det herre showe, samt at æ slønge med ejn PexMan PM-50 blåtajnnhøyttaler i potten,, å kanskje nå ajnna småtteri,, veit itj,, ska sjå på saken...,

MEN, om DU vil vårrå me i trækkninga av to bilætta å ejn blåtajnnhøyttaler så må du skriv det da,, her i kommentarfeilte... kanskje del det me nån,, kanskje lik å del sida.. veit itj,, håpe det,, så trække æ no ein tilfeldig vinner runjdt rætt over hælga æ ja,, mandan eller tirsdan trur æ..

Vinnern blir isåfajll nævnt her ijnnpå ein plass!

Trøndelag Gatebilklubb

https://fb.me/e/17KJjpb1B

https://fb.me/e/2myH3my5K

https://sandviksbassogbongel.com/produkt/pexman-pm-50-bluetooth-hoyttaler/

https://www.facebook.com/100063743782982/posts/712746664193453/?sfnsn=mo

Adresse

Knesvegen 6
Steinkjer
7732

Åpningstider

Mandag 16:00 - 22:00
Tirsdag 16:00 - 22:00
Onsdag 16:00 - 22:00
Torsdag 16:00 - 22:00
Fredag 16:00 - 22:00

Telefon

+4745815567

Varslinger

Vær den første som vet og la oss sende deg en e-post når Sandviks Bass & Bongel legger inn nyheter og kampanjer. Din e-postadresse vil ikke bli brukt til noe annet formål, og du kan når som helst melde deg av.

Kontakt Bedriften

Send en melding til Sandviks Bass & Bongel:

Del