16/05/2026
Alle skal spise softis på 17 mai🍦🇳🇴🇳🇴 og hvis du sliter med å vente, så åpner vi kl.08.00 i morgen.
Vi har trimmet begge softismaskinen og lageret er så fullt med pølser,is, burgere, pizzabunner osv. at Annemarte måtte bruke noen gamle trylletriks i fra Lågendalen for å få plassert alt💪👍
Det svenske korpset🇸🇪 var lett å få til å komme til Siljan. De ble selvfølgelig lokket med Siljan’s beste softis🍦🥰🇳🇴
Nå er vist korpset på sangøvelse i verkstedet til Kjell Olav Høiseth Transport hvor vi har servert Pizza🍕
Kjell Olav trener dem på Siljan sangen 💪🙈
Vaskehallen er åpen i fra kl.06.00
Kjøp vask i appen. Wash’n Go
Sist men ikke minst,
Har du ikke smakt Auto’n bolla? Vi baker for livet i fra tidlig i morgen.