20/05/2026
Gresset utenfor hos oss er litt høyt nå. Det er ikke fordi vi har glemt å gjøre noe med det. Eller fordi ingen har tid.
Vi lar det stå sånn med vilje. 🌼
Humlene og biene trenger blomster tidlig på sommeren, og da hjelper det faktisk å la naturen få litt rom. Derfor lar vi de få kjøre sin egen lille rushtrafikk utenfor hos oss. 🐝