26/02/2026
Det ser dessverre ut som isbanesesongen er over på Trytetjern isbane 😥
Det har begynt å bli overvann på banen og et for porøst topplag. Så da gir vi oss mens leken er god!
Men skulle alle meteorologer ta kjempefeil og det skulle bli 25 minusgrader i et par uker, så har vi muligheten til å starte opp igjen kjøringa!
Tusen takk til alle som har kjørt hos oss i år og ikke minst alle funksjonærer 👏💪