22/12/2025
Vi vil få ønske alle våre medlemmer og samarbeidspartnere en riktig god jul og et godt nytt år! Tusen takk for en fin sesong, vi setter så stor pris på dere alle som vi ser rundt om på ulike treff og sammenkomster. Håper det nye året blir fylt med like mange fine øyeblikk, god helse, latter, gode samtaler, lykke og kanskje nytt bilkjøp eller nytt prosjekt? 🤭
Ta vare ❤️
Julehilsen fra styret i hovedklubben
BMW Car Club Norway