11/05/2026
Visning av nye ID.Polo på Aker Brygge i Oslo, Torsdag 21. mai. Kl 11:00-17:00🚗 Vi vurderer å arrangere en felles tur til Oslo hvor du får muligheten til å se, oppleve og bli bedre kjent med ID.POLO sammen med oss.
For at turen skal bli gjennomført er vi avhengige av nok interesse og påmeldinger. Derfor ønsker vi å høre fra deg, kunne dette vært aktuelt? 👀
Sjekk ut påmeldingsskjemaet: https://forms.office.com/e/pbjCszZtpC