11/05/2026
Rijschool van klaveren feliciteert Wendy de Bruin met het behalen van het rijbewijs.
Wendy: Enkele maanden geleden nam jij contact op om bij ons de rijlessen te gaan volgen. In jouw verhaal zat enorm veel motivatie en strijdlust om dit te willen halen dit vonden wij bijzonder en heel erg mooi.
Samen met Koen Zweers onze instructeur zijn jullie aan de slag gegaan, elke les een stapje zetten om naar een mooi niveau te komen. Vandaag was jouw moment om aan het cbr te laten zien wat er geleerd is!
In 1x geslaagd wat zijn wij enorm trots.
Wil jij net zoals Wendy uit Wijk bij Duurstede het rijbewijs halen in een automaat meld je dan snel aan via 👉www.rijschoolvanklaveren.nl