22/01/2025
Helaas ons laatste bericht op FB…
Onze deuren van ons mooie familie bedrijf zijn nu definitief gesloten en ons pand wordt momenteel gesloopt. Helaas was het door te hoge eisen vanuit Brandweer Haaglanden niet meer rond te rekenen om ons bedrijf te runnen.
Zo ontzettend veel lovende woorden ontvangen van klanten, collega bedrijven en zelfs vanuit de Bovag “met de sluiting van jullie bedrijf stopt een van de mooiste en vooruitstrevendste stallingsbedrijven van Nederland”. Dat doet echt goed en waarderen wij enorm!
Wij kijken met veel trots terug op ons familie bedrijf, dat wij samen met ons team, meer dan 40 jaar met heel veel plezier hebben gerund!
Wij willen al onze trouwe volgers op FB, klanten, ex-teamleden, collega bedrijven, vrienden, familie en leveranciers ontzettend bedanken voor het vertrouwen in ons al die jaren.. wij gaan jullie missen! Wij wensen jullie allen nog heel veel kampeerplezier toe.
Bedankt en tot ziens…
Met warme groet,
Brenda en Tom
Ps: zie ook dit filmpje van de WOS (nieuwsitem van dinsdag 21-01-2025)