24/02/2020
Wij van Car Meeting Waalwijk willen via deze weg laten weten dat dit niet onze meeting was en dat wij ons daarom dus ook distantiëren van alle geleden overlast en schades.
Het is zonde dat op deze manier straks weer een mooie meeting locatie verloren gaat doordat mensen zich niet kunnen gedragen op de openbare weg.
Het ging hier om een meeting waar geen vergunning voor is afgegeven.
Wij hopen dat Gemeente Waalwijk dit ook in ziet en ons straks weer onze jaarlijkse vergunning gunt en niet terugkijkt op deze betreurende acties.
Laten we er allemaal voor zorgen dat de meeting locaties netjes worden achtergelaten zodat deze nog lang kunnen blijven bestaan.
Team Car Meeting Waalwijk.
Beste bestuurder,
Ook jij maakte zaterdagavond 22 februari deel uit van de automeeting op de parkeerplaats aan de Prof. Lorentzweg in Waalwijk. Dit bij de bekende meubelzaak aldaar.
Helaas kon je je voertuig niet onder controle houden, toen je aan de andere autoliefhebbers wilde laten zien wat je kon. Jammer!
Resultaat: lantaarnpaal omver en je auto gedeukt. Het was maar goed dat je vriend je achtergelaten kentekenplaat van het wegdek opraapte toen je snel weg reed. Beelden van jouw aanrijding staan al op bekende internetsites.
Je mag jezelf melden op het bureau in Sprang-Capelle. Tot gauw!