08/04/2026
Wauwwwwwww Nienke wat ben ik trots op jou zeg! Vandaag ben jij gewoon in ÉÉN keer geslaagd! En wát was jij zenuwachtig maar gelukkig had jij een faalangst examen met een hele lieve en fijne examinator. Je hebt je hele examen de HOD Methode toegepast en dat werkte heel goed. Af en toe was je er even niet helemaal gerust op maar wij wel. Bij terugkomst stonden je mannetje en kids te wachten en wisten zij al dat je geslaagd was voordat jij dat wist dankzij de examinatrice. Ik ben super trots op je, jij kon dit🍾🚙🎉❤️😘🕯️🎉