30/04/2026
HΓ¨, wat een mooie dag! π₯³
Onze goeie vriend Ad, de echte Bandenheld, gaat na 40 jaar keihard werken in de bandenservice genieten van zβn welverdiende pensioen! π
Ad, je hebt altijd alles gegeven met uw kennis, uw inzet en uw goeie humor. Ge waart niet alleen een collega, maar echt een rots in de branding voor ons allemaal. We gaan je zeker missen, maar we hopen dat je nu lekker kunt genieten van alles wat komt, met veel rust, plezier en misschien zelfs wat nieuwe avontuurkes! π