03/06/2026
Andrea, gefeliciteerd met het behalen van je rijbewijs 🥳🎁. Meid, wat heb jij er hard voor gewerkt en wat was je nerveus.. maar volgens de examinator was het prima rit.
En ja, ook jij geslaagd bij de eerste keer.
Dat heb je top gedaan!!!👍🏼👍🏼
Ik wens je veel veilige kilometers toe en veel succes met je nieuwe baan.
Https://www.autorijschooljosjanssen.nl