15/03/2020
Wij nemen het Corona-virus serieus en willen graag verspreiding via onze garage voorkomen.
Denk aan onze medemensen die een verlaagd immuunsysteem hebben die extra vaatbaar zijn voor het virus. Niemand is een Corona held.
Mobiel blijven tijdens de Corona periode gaan wij zo doen:
- Onze garage blijft open totdat we een lockdown krijgen vanuit de regering.
- Afspraken kunnen wat ons betreft gewoon doorgaan, tenzij je verkouden of grieperig bent.
- Handen worden voorlopig niet geschud.
- Op onze receptie is 1 klant per keer toegestaan. Bij aankomst graag even buiten wachten indien er nog een klant op de receptie aanwezig is.
- Onze klanten zijn alleen op de receptie welkom. In de rest van het pand niet. Toiletbezoek is bij ons dan ook niet mogelijk.
- Contact met de monteurs is niet toegestaan.
- Essentiële gebieden in alle auto’s worden voor reparatie gereinigd. Denk aan het stuur, dashboard, versnellingspook en binnenkant deuren.
- Onze monteurs wassen regelmatig hun handen, voor, tijdens en na een klus, met zeep.
- De toonbank en deurklinken worden regelmatig gereinigd.
- De koffieautomaat sluit per direct voor externe personen, dus niet alleen voor onze klanten maar ook voor onze leveranciers.
- Pinnen wordt gewaardeerd.
- Auto’s die gepland staan voor groot onderhoud en dergelijke kunnen wij eventueel zelf ophalen indien de eigenaar de deur niet uit wil of mag.
Als we allemaal ons steentje bijdragen hopen we dat iedereen gezond mag blijven.