27/03/2020
Bij Easyfill nemen we de huidige corona situatie heel serieus. De gezondheid en het welzijn van onze klanten, relaties, medewerkers en leefomgeving hebben de hoogste prioriteit. Daarom volgen wij te allen tijde de maatregelen van de Nederlandse regering en het RIVM ten aanzien van COVID-19.
Wat betekent dit voor u als klant van Easyfill?
Alle Easyfill tankstations blijven, zolang dit vanuit de Nederlandse regering mag, open. Onze locaties worden regelmatig bevoorraad. Tevens wordt er extra schoon gemaakt. Papieren handdoekjes en wegwerp handschoenen worden telkens aangevuld.
Onze medewerkers hebben hygiëne al hoog in het vaandel staan. Zij zullen hier in deze situatie nog meer op letten. Zij wassen vaker hun handen. Daarnaast worden alle contactpunten zoals de pin terminals, brandstof handvatten, deurknoppen, etc. extra schoongemaakt.
Alleen samen krijgen wij corona onder controle!
In de shop verzoeken wij u vriendelijk, doch dringend met de volgende maatregelen rekening te houden:
- Let bij het tanken op uw handhygiëne en maak gebruik
van handschoentjes en/of papieren handdoekjes;
- Houd 1,5 tot 2 meter afstand van elkaar;
- Betaal zoveel mogelijk contactloos of met pin;
- Hebt u alleen contant geld, leg dit op de balie om contact
te vermijden;
- Verlaat na het betalen z.s.m. de shop.
Zorg goed voor uzelf en uw naasten en blijf gezond!