19/06/2026
Doorkijkje van de week....
Deze BX chic (foto 1) is inmiddels volledig gedemonteerd en heel wat onderdelen hebben ook al een nieuwe bestemming gekregen om andere BXen weer op de weg te houden.
Verder is onze Franse BX Millesime (foto 2) die we al een tijdje hadden staan, inmiddels bij zijn nieuwe eigenaar, die hem zelf verder in orde gaat maken.
Maar niet getreurd want de andere GT Millesime met airconditioning (foto 3) die we in opdracht verkopen, die staat hier nog te glimmen en is nog beschikbaar en instapklaar. Dus bij interesse, kom vandaag nog langs om aankomende week te kunnen genieten van coole zwevende autoritten in deze prachtige BX.
En wij kunnen uit eigen ervaring zeggen, deze dagen is rijden met airco in je BX wel helemaal een feestje. In ons geval is dat dus in de BX turbodiesel en daarmee waren we afgelopen weekend zelf een nachtje op pad met onze break aanhanger. (foto 4)