14/05/2021
"November 2017 stond ik, midden op Times Square, te genieten van New York waar ik later m’n maatje David naar de finish schreeuwde tijdens de NY marathon. Hij vroeg mij later wanneer ik een marathon ging lopen. Ik lachte hem stijf uit maar het idee was geboren…waarom niet?
Dus loop ik in september… de marathon van Berlijn! Voor KiKa natuurlijk! De stichting die zich inzet in de strijd tegen kinderkanker.
Naast shirtsponsor heeft Olie&zo aangeboden mijn actie zichtbaar te maken in de garages van Olie&zo. Zo hoop ik mijn actie bij een zo breed mogelijk publiek zichtbaar te maken en KiKa een mooie donatie te kunnen doen."
Björn Pauwels
(Voor meer info https://www.runforkikamarathon.nl/bjorn-pauwels-berlijn-2021)
Ik heb al van dichtbij mogen mee maken waartoe KiKa in staat is. Het wordt tijd dat ik ook mijn stee...