08/11/2021
ΚΡΙΜΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΝΕΝΗΜΕΡΩΤΟΥΣ ΟΨΙΜΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ ΤΩΝ ΙΣΤΟΡΙΚΩΝ ΟΧΗΜΑΤΩΝ...
Πολλοί ενδιαφέρονται για το θέμα της κυκλοφορίας των Ιστορικών αυτοκινήτων, μοτοσυκλετών και οχημάτων εν γένει (τα οποια πλέον αφορουν οχήματα κατασκευής έως και το 1991), αλλά λίγοι, ελάχιστοι, προσπαθουν να ενημερωθούν απο πηγές πιο σχετικές και εξειδικευμένες απ' ότι τα πολιτικά sites και οι Κυριακάτικες εφημερίδες.
Το facebook, με τα groups πωλήσεων "παλιών αυτοκινήτων-αντίκας", όπου μη σχετικοί "ρωτουν" άλλους μη σχετικούς (οι οποίοι ωστόσο δίνουν απαντήσεις με ύφος παντογνώστη και αυθεντίας), δεν είναι ο κατάλληλος χώρος για σωστή ενημέρωση. Γράφονται απιθανότητες και τερατολογίες, που πέραν της πλάκας, μπορουν να οδηγήσουν κάποιους ανθρώπους σε λανθασμένες κινήσεις και επιλογές.
Δυστυχώς, όσο πιο λαϊκό, πρόχειρο και εμφανώς "κατευθυνόμενο" είναι ένα μέσο "ενημέρωσης", τόσο περισσοτερη έλξη ασκεί στους αναγνώστες του! Και η έλλειψη σωστής ενημέρωσης και πληροφόρησης καλά κρατεί, κτήμα μόνο των φίλων που "τα λένε" συνεχώς στις Λέσχες, στις εκδηλώσεις και στις παρέες (διαδικτυακές και φυσικές) των κλασσικών, αυτοκινήτων και μοτοσυκλετών.
"Με το ζόρι" δεν γίνεται να καθοδηγήσεις κάποιον. Δεν μπορείς π.χ. να του πείς "εκεί θα μπαίνεις/ρωτάς/διαβάζεις για να μαθαίνεις την πραγματικότητα", πρώτον γιατί δεν θα σε πιστέψει, δεύτερον γιατί θα βαρεθεί (θέλει έτοιμη την τροφή, κι ας είναι βαμμένη κίτρινη), και τρίτον μπορεί να του "χαλάσεις" την (λανθασμένη) άποψη που έχει ήδη σχηματίσει!
Ας ελπίσουμε ότι η κυκλοφορία των Ιστορικών Οχημάτων, που με το Νομοσχέδιο που έχει ψηφιστεί αλλά θα ισχύσει μετά απο 18 μήνες μπαίνει σε νέο "κενό αέρος" (αν δεν ξεκαθαρίσουν και δεν ρυθμιστούν οι πολλές ασάφειες και ελλείψεις του), θα ρυθμιστεί με τον καλύτερο τρόπο για όλους. Αλλά μέχρι τότε, απευθύνουμε έκκληση στους γνώστες των "εσωτερικών" της υποθεσης να μην κρατανε τις πληροφορίες για τον εαυτό τους, στα Μέσα να ελέγχουν δυο και τρείς φορές τα κείμενά τους και να μην λαϊκίζουν, και στους ενδιαφερόμενους να ενδιαφερθουν το ίδιο για την ενημέρωσή τους όσο ενδιαφέρονται για τα οχήματά τους.
*ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Τα αυτοκίνητά μας, που δεν είναι λίγα, μένουν κλειδωμένα στο γκαράζ, άπαντα με κατατεθειμένες πινακίδες. Μετά το 2017, τέσσερα έφυγαν Γερμανια, Αυστρία και Ιταλία, άλλα τέσσερα εντός Ελλάδος, έξη restoration projects πουλήθηκαν "πακέτο", και τέσσερα που βρίσκονται σε φάση αναπαλαίωσης έχουν "τραβήξει χειρόφρενο" μέχρι νεωτέρας. Η "ζημιά" που έγινε στον χώρο είναι τεράστια, και με δεδομένο το ότι η Ν.Δ. που είχε δώσει σωρό προεκλογικων υποσχέσεων στην Ιστορική κοινότητα βρίσκεται δυόμιση χρόνια στην εξουσία και μόλις τώρα ψήφισε ένα Νομοσχέδιο, το οποιο όμως φρόντισε να τεθεί σε ισχύ απο την...επόμενη κυβέρνηση (!!!), ας μας επιτραπεί να αμφιβάλλουμε για την ημερομηνία της "άσπρης μέρας"! Μέχρι τότε, κάθε Κυριακή βόλτα, "και να λέτε και ευχαριστώ"!
"