16/06/2026
🩸 Με αφορμή τη Παγκόσμια Ημέρα Εθελοντή Αιμοδότη (14 Ιουνίου), πραγματοποιήσαμε την 33η Εθελοντική Δράση Αιμοδοσίας όπου με τη θερμή υποστήριξη των ανθρώπων μας, καταφέραμε να ενισχύσουμε την Τράπεζα Αίματος του Ομίλου μας συγκεντρώνοντας περισσότερες από 70 μονάδες αίματος.
🙏🏻 Μέσα στο 2026, έχουμε ήδη υποστηρίξει με περισσότερες από 31 μονάδες τις ανάγκες των εργαζομένων μας και των οικείων τους. Παράλληλα, 8 νέοι συνάδελφοι προστέθηκαν στην κοινότητα των αιμοδοτών μας, μεγαλώνοντας την αλυσίδα της προσφοράς.
✨ Φέτος, πραγματοποιήσαμε και την 1η Δράση Ενημέρωσης και Δειγματοληψίας Εθελοντών Δοτών Μυελού των Οστών, σε συνεργασία με το Σύλλογο «Όραμα Ελπίδας». Οι άνθρωποί μας ενημερώθηκαν και είχαν την ευκαιρία να γίνουν εθελοντές δότες, προσφέροντας ένα δείγμα στοματικού επιχρίσματος και στέλνοντας ένα δυνατό μήνυμα ελπίδας για τους συνανθρώπους μας που έχουν ανάγκη.
🏥 Ευχαριστούμε θερμά το Νοσοκομείο «Ο Ευαγγελισμός» και τον Σύλλογο «Όραμα Ελπίδας», που στάθηκαν πολύτιμοι σύμμαχοι σε αυτή τη σπουδαία συλλογική προσπάθεια, προσφέροντας την επιστημονική τους υποστήριξη, την τεχνογνωσία τους και τη θετική τους ενέργεια.
🩸 Κάθε φιάλη είναι μια πράξη αγάπης. Κάθε συμμετοχή, ένα μήνυμα ότι μαζί μπορούμε να κάνουμε τη διαφορά, για ένα αύριο πιο ανθρώπινο, πιο αισιόδοξο. Ένα μεγάλο ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ σε όσους αγκάλιασαν αυτήν την πρωτοβουλία.