Lütfen Aşşağıdaki Bilgileri Okumdan Soru Sormayın arkadaşlar.
-Araç sizin adınıza oluyor yani ruhsat sahibi sizsiniz.
-Aracı gümrükten çıkarırken Türk gümrüğünde sigorta yaptırmanız gerekiyor yıllık ücreti 380 tl.
-Araç Türkiye’de 6 ay kalabilyor (9 ay sıkıntı olmuyor) 1 yıl kalıp 500 tl civari bir gümrük cezası ödeyebilrsiniz.
-Pasaportunuz olduğu sürece gelip araba alabliyorsunuz.
-Aracı 2 sende
1 kere devir etmeniz gerekiyor.
-Trafikte bir sıkıntı yaşamazsınız çünkü ruhsat sahibi sizsiniz.
-Herhangi bir vergi ödemeniz gerekmiyor yada aracın muayene sorunu diye birşey yok.
-1 passaportla 3 araç alabiliyorsunuz.
-işlemler sabah gelirseniz akşama aracını alıp çıkabilirsiniz.
-Araç alabilemek için size 1 tane gürcü kefil lazım onu biz sizin için buluyoruz.
Alerts
Be the first to know and let us send you an email when Gürcistan OTO ALIM SATIM posts news and promotions. Your email address will not be used for any other purpose, and you can unsubscribe at any time.