18/06/2026
Här sitter vi och jobbar i väntan på midsommar.
Visst har vi fina stolar?
Vi önskar er alla en trevlig midsommar!☀️
Tässä istumme ja työskentelemme odottaessamme juhannusta.
Meillä on hienot tuolit, eikö niin?
Toivotamme kaikille hyvää juhannusta!☀️