22/12/2021
Taas on vuosi vierähtänyt, eikä somessa olla juuri aktivoiduttu tänä(kään) vuonna... 😄 Kalenteri näyttää taas siltä, että on aika hiljentyä joulunviettoon ja toivottaa lokoisat pyhät asiakkaille ja yhteistyökumppaneille! Jatketaan ensivuonna samaan malliin! 😎 Garage on suljettuna hyvin pitkälti 23.12 alkaen aina vuodenvaihteeseen asti.
Aikaa jonkinmoisen jouluasetelman väsäämiseen ei taaskaan ollut, joten arkinen kuva saanee kelvata. Nimittäin tänään, viimeisenä joulua edeltävänä hommana tuli huollettua vakioasiakkaan sopivasti joulupallonpunainen Qashqai+2, jonka kuvalla toivotan Hyvät Joulut kaikille! 🎅🏻