08/06/2026
Nyt voitas luopua meidän kilpurista 2007 1.6 nissan primera p12, tekniikalleen auto on todella hyvä just vkl ajettu reilu 1t kilometriä pitkin suomea, ainoat viat niin takajarrupalat alkaa olemaan ihan loppu ja putki alkoi viimeisillä satasilla vuotamaan... Hp. Tasan tonni
Suksipoksi ei kuulu kauppaan m***a kaiken muun saa mitä autossa näkyy, alustavalot löytyy ja muutenkin erilainen...
Tästä kesälle vielä reissuautoa kovasti...
Tämä helmi tuskin kauaa on myynnissä niin nopeat syövät hitaat 🤣🫡