11/06/2026
Niin on meillä täyttynyt 15 vuotta autokorjaamon pitoa 🥳 🥳 🥳 Matka on ollut monipuolinen ja antoisa. Haluamme tästä eteenkin päin tarjota hyvää, asiantuntevaa ja monipuolista palvelua niin yritys- kuin yksityisasiakkaille. Pyrimme vastaamaan alati kehittyvän alan haasteisiin.
Olemme aina olleet kiinnostuneita kehittämään yritystämme ja niinpä nytkin meillä puhaltaa muutosten tuulet 🙂 Tässä kesän aikana kerrotaan asiasta tarkemmin. Ja synttärijuhlat on tulossa - siitäkin myöhemmin lisää.
Vaikka kesälomat pajalla pyörivät, niin olemme koko kesän tuttuun tapaan auki ma-pe klo 7.30-18.
Mainittakoon vielä, että yrityksemme toinen yrittäjä Camilla Valkama on tällä hetkellä opiskelurupeaman keskellä. Camilla on tehnyt paluuta aiemman alansa pariin mielenterveyspuolelle ja hän valmistuu ensi vuoden lopulla kuvataideterapeutiksi. Camillan yritys Kuvataideterapia ja Hyvinvointipalvelu Ilon Tie toimii samassa rakennuksessa AutoKoPa Ky:n kanssa. Asiakastöitä sinne aletaan ottaa vastaan myöhemmin tänä vuonna.
Toivotamme kaikille hienoa kesää ja lämpimästi tervetuloa asioimaan meille!
Ystävällisin terveisin
Janne ja Camilla Valkama
Sekä koko AutoKoPa Ky