15/05/2025
Julkaistaan jotain tällä kertaa ajoissa! Edellisestä ei ole ihan kahtakaan vuotta vielä, sori spämmi :)
Vieläkin ajellaan hääpareja, ja siinä yhteydessä vieraitakin, ja tehdään yrityksille keikkoja. Yhteystiedot ovat päivittyneet ja parhaiten tavoittaa meilillä [email protected]
Julkaisun kuva on mooonta vuotta vanha, m***a niin kuin Suomenlinnalla, meillä on konsepti joka on just hyvä siksi että se on just hyvä. Ainoa mikä on kuvassa oikeastaan muuttunut on se, että tuo 'Just Married' -teksti on katkennut tosi m***a kertaa.
Ensin tuli paniikki ja liimasin kuumaliimalla jätskitikkuja tuonne morsiusparin puolelle (se ei haittaa, koska itse tilanteessa morsiusparin huomio on jossain aivan muualla).
Sitten alkoi hirmuinen metsästäminen uuden kyltin perään, se jäi mulle joltain keikalta ja oli tosi söpö enkä halunnut siihen enää mitään muuta. Vaneri ei vaan kestä kiinnittelyä ja irroittelua. No, ei löytynyt.
Kerran ei ollut kuumaliimaa ja piti laittaa puusepänliimaa ja tueksi pyykkipoika kuivumisen ajaksi. Toimi hyvin, m***a h-hetkellä huomasin että pyykkipoika oli jämähtänyt kiinni myös, eikä sitä siinä voinut kiireessä vääntää irti, hajoaisi vaan kaikki taas. Oli pakko jättää se siihen, ja kyllähän se nauratti ainakin minua, samalla kun hävetti koska ollaan mukamas niin premium. Piti ottaa se pois heti ensi tilassa.
M***a kuinkas kävikään. Mietin vähän pidemmälle, ja niin kuin morsiamen asussakin, häissä pitääkin olla vähän uutta ja vähän vanhaa, vähän omaa ja vähän lainattua. Siis tarinoita.
Nyt tuossa kyltissä on varmaan puolen tusinaa pyykkipoikaa.
Propsit kuvasta Ilona Oranen, Valo Films ❤️