Pitkän linjan Jenkkiauto- ja Harrikka-harrastajana käytän itse jatkuvasti erilaisia ajo- ja aurinkolaseja. Laseja kertyi laatikoihin monenlaisten kokeilujen tuloksena epälukuinen määrä, kunnes löysin 2012 juhanuksena Hamburg Harley Days -tapahtumasta Hellyn lasit. Hellyn pelkistetyn viileä muotoilu ja erittäin joustavan rakenteen tarjoama äärimmäisen mukava päähän istuvuus vetosivat. Sen jäkeen hu
omasin ajavani vain ne päässä, olipa alla pyörä tai auto. Sitten tarvittiin lisää erilaisia ja Saksastahan ne piti mennä ostamaan, kun Suomessa ei niitä kukaan myynyt. Lasit ostetuani päätin, että jonkunhan tämäkin on tehtävä ja niinpä päätin ruveta tarjoamaan näitä Suomessa Saksan hinnoilla! Neuvottelin tehtaan kanssa sopimuksen ja perustin tämän verkkokaupan. Ole hyvä - nyt niitä saa täältä - suoraan harrastajalta harrastajalle!