22/05/2026
Mikä kuvista hienoin, tai siis ”hienoin”? 😅 Kommentoi numerolla(1-9 kuvat) esim. ”Nro. 3 magein” ja tän lisäks voit myös arvata mikä kuvista on kenenkin opettajan tekemä🫣
Toki euroviisumeiningillä pisteitäkin otetaan vastaan😂
Mukavaa viikonloppua! 🎯 ..LÅL