22/01/2022
Lihapullia teille pyöriteltiin,
talon munkkeja paisteltiin.
Tuhansia kahveja keiteltiin
ja öitä kanssanne valvottiin.
Oli perinneruokaa ja burgerii,
unohtamatta leikkei ja salaattii.
Sai lounasta ravitsevaa,
myös jälkkärii makeaa.
Oli torstaita superii ja pesutarjouksii.
Liehui lakanat punaisina,
kun bensantaita vietettiin.
Maistui munkit mellakoissa,
kun vappuja juhlittiin.
Tuli voittoja veikkauksissa,
niitä yhdessä jännättiin.
Mestari tankkasi autojanne
sekä karvakorvia rapsutteli.
Löytyi kaveria useampaa
ja vitseillenne naurettiin.
Aseman kilometrit nyt täyteen tuli
ja kyyneleethän siinä tuli.
Ei tässä muu auta,
kun kiitokset teille lausua
ja ovet kiinni laukoa.
Meidän matkamme jatkuu lähellä,
kohta toivottavasti taas näemme.
Shell Etelä-Haagan Helmisimpukka-ravintola, Perfect-autopesu ja huoltamomyymälä suljetaan huomenna. Tule piipahtamaan vielä viimeisen kerran, ennen kuin asema muuttuu 24.1. alkaen Shell express -automaattiasemaksi.
Ystävällisin terveisin,
Shell Etelä-Haaga